Olin Veeralla ja vähäks meillä oli kivaa!!Noh,Ekaks me ajettii pyörällä ja sitte me päästii käymää tallilla..Me saatiin harjata Arskaa ja Vestaa :) Sit me lähettään taas Veeran kotiin.Kysyttii et voidaanko me mennä meille ja se kävi,no sit me lähettii pyöräilee meille ja kun tultiin perille nii mentii sisälle ottaa jäätelöt kun oli nii kuuma xP Veera kysy:Minkä sä otat?Mä sanoin et mehujään,sit mä kysyin siltä et:Minkäs ite otat?Nii Veera vaa sano:No jäätelön ja pikkasen me revettii nauruu XDMentii syömää niitä jäätelöitä ulos ja hypittii trampalla.Sit mun mehujäästä läks sellanen iso pala ja se jäi mun suuhun,se oli nii kylmä et mä jouduin sylkäsee sen siihen trampalla ja Veera ei huomannu sitä märkää läikkää nii se teki sitte mahaplätsin just siihen kohtaa xD Ku Veera oli tyhny sen plätsin ja noussu ylös nii se kysy:Mitä märkää toi on?Sitte mä vaa sanoin:Se on sitä mun mehujäätä ja sitte se vaa yritti kaataa mua siihen jäätelöö mut onneks ei saanu kaadetuks^^